9 Şubat 2018 Cuma

TAÇ KİTAP EVİ

Nezih Çobanlı
Loş bir yerdi ama kitap kırtasiye tuhafiye herseyi bulabilidik. Bahcelinin tüm okul kitaplarını oradan alırdık. Her sene başında Ilk ve ortaokul tüm kitapları her sınıfa göre paketleyip satarlardı.

Mevhibe İzgin
Ben taç kitabevinden çok bahsettim Hüseyin Kılıçkan sahibiydi o zamanın en meşhur kitap kırtasiyecisiydi Fakır Baykurt Yücel Paşmakçı Özay Gönlüm çok yakın dostlarıydı


Ali Tokdemir
Hüseyin Kılıçkan, rahmetli annemin Bolu'dan ilkokul arkadaşıydı


Leyla Gülçiçek Ergün
Kitap defterlerimizi aldığımız
Taç Kitapevi... Hüseyin Kılıçkan abimiz ...
Gazi fakültesinden mezun birçok
yazar çizer ve matamatikçiyi de orada görüp tanımıştık Ne değerli kişilerdi Hüseyin abiler şimdi İstanbul’da Bu yakınlarda çok sevgili eşini kaybetti Hala görüşüyoruz Sağlıklı ömürler diliyoruz

Ahmet Mürşit Sanal
Yazmıştım. Hüseyin Kılıçkan’ın Yazı Dersi kitabı vardı ve ilkokulda o kitapla çalışmalar yapardık. Herkesi tanıyan güler yüzünü hala hatırlarım.

Fatoş Şenay Ertenli
Hüseyin amcam... taç kitabevini çok iyi bilirim... çok kitap okurdum... ve temiz okurdum... hüseyin amca da kitabevini kütüphane gibi kullandırtırdı... sayesinde çokkkkk kitap okudum... minnettarım....babamın arkadaşıydı...yanında Şakir amca çalışırdı... sonra ayrılıp 3. caddede erkek berberi açmıştı asıl mesleği oymuş....

0 yorum :

Yorum Gönder