13 Şubat 2018 Salı

Burhan Kozanoğlu

BEN burhan kozanoglu eskı bınada egıtım gorduk 35 sokak ve4 caddeidi yokluk devrı ıdı balgatlılar bahçelıye gelırlerdı okumak için mudur saadet gobelezdı sonra 1960 ihtilalinde da subayla evlendi göbelez soyadını aldılar ama dıktatordu nerde o eskı hocalarımız eskı bınaların oldugu yerde ask konteynerlerde okuduk renk sıneması yazlık karakol duragında zevk yazlık sınema çocukluk aşkım 182 asuman şanlıdırek kendı numaramı unuttum35 sokakta otururduk o zamanlar emek te egrı sahada maçlarımız mahhale maçları yapardık seçuk ural,annesı okulun el iş hocasıydı zulfı livaneli,aydın tansel bızden 3 yıl ılerıydıler onlar lıse 2 ıdı bız orta 2de idik nerde o eskı bahçeli erol b burç yenı parlamıştı agzımızda little lusi ornayt merıyen şarkıları vardı amerıkalılar komşularımızdı go home yankee yoktu selamlar şu anda rusya federasyonundayım muhendıs olarak proje muduruyum çalışıyorum bız inşaatçılar ankaraya ve okuluma her gelışte bahçede 2 saat oturur gozyaşlarımı ruhumun derınlıklrıne akıtırdım tek başıma mazıyı anarım tabıkı eskı bına sızler yenı bınalardasınız selamlar ne guzel cumhurıyet lısesı ruhunu hala yaşatıyorsunuz benım oyle bır şansım artık yok ankarada senelerce muhendıs olarak çalıştım gıt ozaman ara donem arkadaşlarını aklım başıma 69 yaşında geldı

0 yorum :

Yorum Gönder