15 Şubat 2018 Perşembe

İŞ BANKASI LOKALİ 37 SOKAK No 39


1971

(Oya İslimyeli Ulutin)



Ayber Durgutlu


Orası eski bir Bahçeli eviydi, 909 haneli diye bir film vardı Rus -Türk harbi o eski evde çevrildi,tabii ki eski hali karargahtı. Ben kanlar içerisinde bi bebeydim o filmde Sarı bir binaydı. Bu binayı yapan da Genel müdürlük binasını yapan Ayduk Koraydır. Enteresandır T. İş Bankasının ilk reklam filminde de ben vardım o arka bahçenin söğütünün altında 🙂 çenem açıldı kusura bakmayın, Bahçeliyi ve Emeği iyi bilirim. Nihayetinde bahçeli çocuğuz doğma büyüme


Şahan Sökmensüer

Bisiklete bindiğimiz dönemlerde bizim yegane su veren durağımızdı


Sertaç Aktan


37, 35 hala eski evler duruyor Ümran Çölaşanın evi. Is bankasi lokali . Oraya balkondan attığım soganin hatti hesabi yok. (Çocukluk) bizim mahalle. Filli park . Bir de 8. Cad. Bizim dükkan Nezih meyhane . senelerin binası. Bekleriz.


Ercan Yeldan


Iş Bankası Lokali yanında da top sahası vardı. 


Yavuz İnandık

İş Bankası'nın üst katındaki " Yüksek Kahve " de bilardo oynardık..


Bülent Çeltikçi


Ilk gittigimde 12-13 yasimda idim, cok nezih bir yerdi, yasim 60 hala cok sevdigim yerlerden biridir, son yenilenmis halini gormedim Turkiyeye gelince ilk islerimden biri gitmek olacak, gerci ben bahcesini daha cok severim.






0 yorum :

Yorum Gönder