9 Şubat 2018 Cuma

BESİ ÇİFTLİĞİ 7. CADDE

Mehmet Çakır
Besi çiftliğinin sahibinin adı sanırım muzaffer idi ve oğlu mehmet idi ve deneme lisesindeydi

Ertürk Mercanoğlu

Muzaffer ve kardesi ortaklardi

Şule Yılmazer

Şimdiki YKB Koç bankın yerinde iki katlı bir bina idi . Muzaffer bey herkesi tanırdı anneannemle giderdik pastırma alır ucundan kıyısından tırtıklıyarak eve giderdik

Ali Tokdemir

Besi Çiftliği Muzaffer Necati kardeşler... Bahçeli'de çok iyi götürüyorlardı işi, Sakarya'ya şube açıp büyüyünce sıkıntıya düştüler, diye biliyorum, o yıllar İstanbul'da yaşıyordum (80-90)

Ferah TuncerBesi çiftliği, Muzaffer amca, tahtanın üstünde dilimlediği incecik pastırmalar, tarama yapmak için getirdiği balık yumurtaları, benim için çok özeldi.


Engin Cihad Tekin

Simdi YKBankasi olan Besi çiftliğinin üstündeki evimizde 18 sene yaşadım. Muzaffer bey kendi için yaptırdığı daireyi bize satmıştı. Sandviç lerinin tadını hala hiçbir sandvicte alamıyorum.

Bilgehan Tamer

Besi Çiftliği sahipleri 60-70 li yıllarda 74 sokakta otururdu. Sulama,Erzincan Çiftliği,Balkanerler gibi markaydı Besi Çiftliği.


Sema Gerçeker
Besi Ciftliligin yanında kasap İhsan bey vardı

Zafer Özkazanç Çelik
4.Cadde’deki evimizin üst katında kiracıydılar. Besi Çiftliği’nin sahipleri . Büyük kızları Serap çok samimi arkadaşımdı. Sonra taşındılar , benim baba evim hala orası. Bayağı erken evlenip anne olmuştu Serap.Şimdi kim bilir nerelerdedir?

0 yorum :

Yorum Gönder