7 Şubat 2014 Cuma

BİZİM MAHALLE - AYLİN KOSOVAERİ ŞAHİN

Bu grupta neyi seviyorum biliyor musunuz Bu mahallede neyi seviyorum demek daha doğru.. Sanki bu mahallenin insanları İNSAN gibi İNSAN olmayı doğuştan biliyorlar. Sanki bizler Ankara nın en eski ve guzel semtlerinin insanları değiliz de hani o güzel adetleri olan ve insanları hiç değişmeyen karakterli, onurlu, olgun çok yerde ihtiyaç duyulan yasak ve kurallara ihtiyacı olmayan insanlar gibiyiz Sanki bu mahallede doğanlar gülmeyi güldürmeyi, yaşama bağlı olmayı, genç kalmayı... doğuştan öğrenmişler. Sanki hepsi bu mahallede doğmak için ozel seçilmişler.. Duyarlı, gerektiğinde mücadeleci, değerlerine ve ülkülerine bağlı kocaman yürekli insanlar :))

Sanki bu mahallede doğanlar Türkiye için hayal ettiğimiz o güzel günleri getirecek, o eski guzellikleri yeniden hissettirerek buz tutmuş yürekleri ısıtıp sihirli değneğe sahipmiş gibi hissediyorum

Bunları gerçekten yürekten yazıyorum şu anda..
Bizim Mahalleyi gerçekten seviyorum
Aylin Kosovaeri Şahin

0 yorum :

Yorum Gönder