7 Aralık 2012 Cuma

HAYAT-IM

Hayat, nefes aldığımız ve dünya da var olduğumuz sürece hal ve hareketlerimizin tümüdür. diye tanımlanabilir sanırım.

Ancak öyle ilginçtir ki aslın da Hayat hiç bir zaman bu kadar kısa bir özete ve açıklamaya sığmaz.

Hayat her bireyin kendi dünyasında yaşadıklarını içerir. Acısını, tatlısını, güzelliklerini, çirkinliklerini, kazançlarını, kayıplarını, hüzünlerini,öfkelerini, işini, gücünü, gelmişini, geçmişini, geleceğini...... uzar gider böyle.

Ama hayatı güzel kılan birlikteliklerdir. dostluklar, arkadaşlıklar, akrabalıklar.... vs.

En önemlisi de AŞK tır.

Önce aşık olmak lazımdır. Sonra güven duymak, sonra sevdalanmak. Sonra hayatı paylaşmaktır.

Tüm güzellikleri ile bu hayatı yaşayabilmek üzere;


HAYATIMMMM DİYEBİLMEK

Bunca hayatları seyrettim.
Hatta yaşadım bazılarını.
Hayat dedim kimine;
Hay..... yat dedim.
Ha....... yat oldu kimi zaman.
Hay dedim kaldım bazen de.
Demek istediğim çok şey var.
Demek için zaman lazım hala.
Demek için yaşamak lazım...
Tek istediğim gülümseyerek,
Sıkı sıkı sarılarak ;
HAYATIMMMMMMM
Diyebilmek...........


Ömür TOKELLİ

10/01/2010 saat:22,00

0 yorum :

Yorum Gönder