1 Ekim 2012 Pazartesi

HAYDİ GELİN SEVİNDİRELİM

Haydi gelin sevindirelim Face Book grubumuz için tanımlanmış süresiz bir etkinliktir. Bu etkinlik grupta yardım oluşumlarına gönüllü üyelerimizin etkinliiğe katılıyorum işaretlemesi ile gerçekleşir. Yardım çağrıları veya alınan mesajlar ile yardım etkinliğine yonelik gerçekleşen gelişmelerle ile ilgili bilgiler burada paylaşılılır.

- Çankırı Şabanözü yangında evi yanan dört aileye toplanan yardımlar
- Şırnak İdil İlköğretim Okulu yardımları bu alandan organize edilmiştir.

Böylelikler hem bilgiler tek bir yerde toplanmakta hem de çağrıları takip etmek isteyen dostlarımız bu süresiz etkinlik altından diledikleri gibi takip yapabilmektedirler.

Yardım etkinliklerimizin duyurulması ve etkinliğe dönüşmesi genellikle grubumuzun altın kalpli delikanlısı Hakkı Çorogil tarafından sağlanır. Grup üyelerini sürekli desteğe çağırarak yardımların toplanmasına katılır hatta yapılacak götürelecek bir şey varsa da ilk önce kendisi gönüllü olur güzel abimizin..

Sadece yardım çağrılarına değil grup içindeki dostlarımızın ihtiyacı olduğu durumda da yanında bulacağı ilk kişilerden biri Hakkı abimizdir. İyi ki varsın Hakkı abi sen olmasan biz ne yapardık..

Saygı ve sevgilerimle
Aylin Kosovaeri Şahin

0 yorum :

Yorum Gönder