12 Eylül 2012 Çarşamba

BİRİ DONAT MI DEDİ?

En az Ankara simidi kadar meshur bir diğer konumuzda Donat. Yok canım hiç birimiz öyle Donatla büyümüş nesiller falan değiliz. Değiliz de işte, dilimizden düşmüyor bu konu. Aslında Baha ve Elif'in düşmüyor.

Efendim hep söylüyorum bu grupta yiye yiye obez olacağız diye ama kimseye dinletemiyorum. Allah muhafaza yazışmalar sırasında ağzınızdan ben şunu da pek güzel yaparım dediniz mi, yukarıda bahsi geçen iki arkadaşımız gibi siz o işi yapana kadar peşinizi bırakmayan dostlarımız da var.
Aslına bakarsanız daha önce söz verdiklerimin yani yaparım dediklerimin hepsini yaptım ama donat da uzun iş kızartıp sıcak sıcak yenince güzel oluyor, gelgelim o kadar geniş vakitler bende nerede?
Şaka bir yana ne kadar mızlansam da aslında defalarca yaparım diyerek yine yukarıda belirttiğim mazaretlerimden ötürü yapamayan benim. Arkadaşlarım ne deseler haklılar.
 
Aslında geçen gün Baha ile şöyle karar verdik. Ben donat yapmayacağım bu konu da kapanmayacak, konuşup duracağız..Bahane değil gerçekten, ben demedim Baha dedi. Çağlar da şahit :)


Bu arada bu yandaki resmi kim yapmış bilmiyorum ama sanırım bu efektle baha en aşağı 60 kilo almış. Zaten Baha'nın bu tatlı düşkünlüğü ile hana nasıl fit olduğunu anlamış değiliz. Bu sırrı donatı yapmadan önce çözeceğiz inşallah.

Sayfa da gördüğünüz donat resimleri Baha'nın bana sözümü hatırlatmak için face book grubunda paylaştığı resimlerdir. Henüz yapılmadı yani merak etmeyin kaçırmadınız.
 
 
Saygı ve sevgilerimle
Aylin Kosovaeri Şahin




0 yorum :

Yorum Gönder