29 Ocak 2013 Salı

O GÜZEL İNSANLAR HALA BURADALAR

Her gün birbirimize daha bağlı, daha yakın olduğumuzu hisettiğim grubumuzda, bu sabah okuduklarım beni öylesine etkiledi ki yazmadan ve paylaşmadan edemeyeceğim.

Ülke gündeminde her gün onlarca olumsuz olay yaşanırken, bizler her yeni güne bu grubun güzel insanları sayesinde umutla ve aydınlıkla uyanıyoruz. Belki çok sık tekrarladığımdan klişeleşmiş olan bu sözlerin anlamı sizler sayesinde benim için her gün daha da büyüyor.

Birlikten gerçekten kuvvet doğduğunu, insanın isterse neler yapabildiğini bana, kendinize ve grubumuza defalarca gösterdiniz.

Dahası güzel niyetlerle mutlu ve faydalı işlere bizlerin birer insan, birer sade vatandaş olarak imza atabildiğimizi kanıtladınız. Hani hep sorarız ya kendimize "Ben sıradan biri olarak ne yapabilirim?".
İşte bizim bu grupta yaptıklarımız her birimizi sıradan olmaktan çıkartarak, bu soruyu kendilerine soranlar için birer model haline getiriyor. Bu da grubumuzun en çok gurur duyduğum özelliklerinden bir tanesi.

Yurdumuzun bereketli topraklarına iyi niyetle atılan her tohum yeşerir. Bunun en güzel ispatını  ulu önderimiz Mustafa Kemal Atatürk bizlere göstermemiş midir zaten?

Bütün bunları yazmama sebep olan iki olaydan bahsetmek istiyorum sizlere şimdi.

Birincisi Bahçelievler 5. Cadde'de yer alan şimdiki  adıyla Fatih Terim, eski adıyla Filli Park içerisine yapılmak üzere Çankaya Belediyesi ile birlikte projelendirdiğimiz Meral Okay Açık Kitap Dolabı için bu gün çok güzel ve anlamlı bir katkının haberini aldık. Bu katkının sağlanmasında aracı olan ve projemize gönülden destek olan sevgili Remide Arsan'a öncelikle teşekkür etmek istiyorum.



Söyleşi Grubu adına Sayın Nisim Sigura   bizlerle aşağıdaki açıklamayı paylaştı :

"Merhaba Aylin Hanım

"Söyleşi" adıyla bilinen ve içinde ortak arkadaşımız sevgili Remide Arsan'ın da yer aldığı arkadaş grubumuz, ışıklar içinde olsun MERAL OKAY adına başlatmış olduğunuz kitap kampanyasına katkıda bulunma kararı almıştır.

Ilk katkı  ise, grubumuz fahri mensubu Düşünür-Yazar sayın Hanri Benazus'ın değerli eşi, çocuk kitapları yazarı, sağolsun sevgili " Sevgi Tanrısever " tarafından , kendi
yazdığı son ve yeni kitaplarıyla gerçekleşmiştir.
 

Yolunuz açık olsun ....

Bu vesile ile de sevgili Remide Arsan' a bizlerle yaptığı değerli paylaşımı için teşekkürlerimizi sunarız...

NİSİM SİGURA"


Bu güzel katkıyı sağlayan İzmir'den Söyleşi Grubu ile doğru bir yolda ilerlediğimize olan inancım daha da kuvvetlendi. İnşallah dolabımız açılırken kendilerini de yanımızda görmek şansına sahip oluruz.


Bahsetmek istediğim ikinci güzel olay ise, yine grubumuzun değerli üyesi Sevgili Esra May'in sokak hayvanlarını korumak için KFC ile yaptığı görüşme ve bu görüşmeyi grup sayfamız üzerinden bizimle paylaşarak hepimizi tetiklemesi.

Tek başımıza olmasa bile biz BİR olarak daha pek çok güzel tohumlar ekeceğiniz ülkemize buna inancım artık sonsuz. Bu inanca olan katkınızdan dolayı hepinize yeniden teşekkür etmek istiyorum.

Hani Yaşar Kemal'in, "Demirciler Çarşısı Cinayeti" romanının giriş cümlesinde der ya ''O İYİ İNSANLAR, O GÜZEL ATLARA BİNİP ÇEKİP GİTTİLER". "Hayır" demek istiyorum şimdi hepsi burada bizimleler..

Sevgiyle kalın
Aylin Kosovaeri Şahin

2 yorum :

  1. emin suat doğan29 Ocak 2013 05:34

    evet grup olarak ihtiyacı olan sokak hayvanlarına yardım edebiliriz ben bunu sık sık yapıyorum böyle birşeyi arzu edderseniz ben koordine edebilirim bir hayvansever olarak Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Emin Bey daha önce Mamak daki bakımevi için yaptıklarınız ve bu guzel desteğiniz için size çok çok teşekkür ederiz. İyi ki varsınız. Aylin Kosovaeri Şahin

    YanıtlaSil