11 Mart 2016 Cuma

GÜLAY MORA ZEYTİN

1983 senesinde gazi üniversitesinden mezun olup tatvana atandım ama bu arda evlendim ilk evimiz B bok 2/2 ydi çok küçük ama inanılmaz sevimliydi çöünki benim ilk ailemden sonraki evimdi ..3. yılımızda dünamı dünyaya getirdim ..komşularım harikaydı onlar benden büyüktü ama bizleri çok severlerdi bizde onları hala konuşup selamlaştıklarım var tabiki kaybettiklerimizde ( nur içişnde yatsınlar) oğlum yüğüthanım orada çok mutlu büyüdü önümüzde park ve onu çok seven komşu ablalalrı vardı ... hala oradalar şimdi defaten haber bırakmamam rağmen satılık ev bulamıyorum kısmet tabilki ....işte bukadar tabiki nalatılacak en güzel günlerimizdi ama özeti oldu bu... tüm komşularıma sonsuz hürmet ve sevgilerimi iletiyorum .sağolun herkeze sevgiler...

0 yorum :

Yorum Gönder