13 Mart 2016 Pazar

SAADET KIZILDAĞ 1972

72 de bahçeli 6. cadde 50 nolu apt geldiğimizde henüz sekiz yaşında idim. evimizden 6 sokak ağaçların müsaade ettiği kadar görünür apt duvarları gençlerin oturma mekanı ve tam karşımızda rahmetli Ecevit ailesi otururdu sarı renkte iki katlı bahçeli evin üst katı Rahşan hanımın annesine alt kat Ecevitlere aitti anne rahmetli olunca ve milletvekili lojmanları yapıldıktan sonra taşındılar bir kamyon kitap çıktığını hiç unutamam o yer şimdiki yeşilova marketin olduğu yer , 2 yıl önce ranta kurban edilene kadar aşkla oturduğum baba evinden ayrılıp okumaktan gurur duyduğum deneme lisesi karşısındayım anlaşılacağı üzere burada çocuk oldum sokakta oynadım büyüdüm okullara gittim fakültem bile beşevlerdeydi ,evlendim anne oldum çalışıyorum yine burada emekli olacağım gibi gözüküyor.

0 yorum :

Yorum Gönder