13 Mart 2016 Pazar

ÇOCUK KÜTÜPHANELERİ

Ayşe Güven

1969 yılında 8.caddede çocuk kütüphanesi vardı. Hergün Hamdullah Suphi İlkokukulundan çıktıkdan sonra (okul sabahtan 2.30a kadardı) kütüphaneye giderdik Cumartesi günleri bilgi yarışması yapılırdı. Yaz günleri de açık olurdu. Bu güzel kütüphaneyi hiç unutamadım

Aral Jimenez

ayşe güven hanımın dediği gibi...8. cad . kütüphane vardı...şimdiki migrosa gelmeden önce hamdullah suphiden çıkar oraya giderdim...biraz topluca bayan bir öğretmen vardı...gözetmen olarak...o kütüphanenin kokusunu bile hala hatırlarım...smile ifade simgesi ziraat bankasının üstü ilk önce düğün salonuydu...akşam patenlerle giderdik...kız tarafı oğlan tarafı zannederdi değer kişilerde kız tarafından çocuklar diye düşünürlerdi bizde kuru pasta ile limonata içerdik...sonra sinema ...daha sonrada bankanın lokali oldu..hala o bölgede oturuyorum...güzel günlerdi..smile ifade simgesi

İbrahim Etem Kısaer

o kütüphaneye çok takılanlardan biri bendim İngilizce kitapları alır resimlerine bakardık bazı klasikleri okumaya çalışırdık bazen yarım kalan kitabı bulamazdık 

Eymen Özgören
8.cad. hatirlamiyorum ama 36. Sokakta galiba Yildirim Sahin' lerin evinin altinda cocuk kutuphanedi vardi onu biliyorum 

1 yorum :

  1. O Kütüphanede cumartesi günleri biz de çok teksas-tommiks okuduk.

    YanıtlaSil