11 Mart 2016 Cuma

BAHÇELERİMİZ

Ömer Bulca
EMEK VE BAHÇELİDE ÇOCUKLUĞUMUZDA DALDIĞIMIZ BAHÇELERİN ORTAK BİR ÖZELLİĞİ VARDI HATIRLARMISINIZ ? HER BAHÇEDE BİR KAÇ KAYISI AĞACI BİR ADET'TE KİRAZ VEYA VİŞNE AĞACI OLURDU.NADİR BAHÇELERDE 1 AYVA , 1 DUT 1 ŞEFTALİ AĞACI OLURDU.ANIMSATIYİM DEDİM...:)))))))

Fulya İnan
Kiraz, vişne, elma, kayısı, erik vardı bizim bahçede. Erik ağacının olgun meyvesini hiç görmedik. Can eriği olarak o kadar lezzetliydi ki. Çekirdekten yetişmişti, aşısızdı.
En lezzetlisi elbette komşu bahçelerdeki ağaçların meyvalarıydı :)))


Senol Whaley
 Şu anda bizim bahçede gene kiraz, vişne, ayva ve üzüm var. Ama maalesef ne kadar bakarsak bakalım pek verimli olmuyor. Tam önümüzde kaldırımda iğde ağacıda var. Gelen giden yoluyor. Ağaçlar güneş görmediği için meyvada olmuyor. Dut ve kayısı kurdu, gitti.Şu anda bizim sokakta bahçe falan kalmadı. olanına da kimse bakmıyor. Yeni binalrın zaten önünde 20m2 yer ya var ya yok. Arka taraflar tamamen beton.

Sevim Buçukoğlu
Balkonumdan kiraz topluyorum hala

Çağrı Ünelli
 bizim ön bahçenin ayvasından daha güzeline daha rastlamadım diyebilirim hem güneş alıyor hemde çeşmenin dibinde olmasından suyuda bol arka bahçedeki de güzel ama aynı tadı bulamadım.

Gülden Atak Caner
evet ben ananemin bahçesinde nöbet tutardım..... 4 cd. ilk okulun hemen 2ci sırasında.

Önder Tiniş
Bizim ev mesela 60 ile 67 köşe 2 kiraz 4 vişne ağacı vardı

0 yorum :

Yorum Gönder